Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Litt ør om dagen, skulle krysse en vei med guttungen idag, så halveis over sprang jeg over, er 37 uker på vei.? Tenkte meg ikke om at det er en som ligger med hode nedover ,festa.?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Om det gjorde noe at du sprang litt, nei det gikk nok helt fint. Godt og polstret inni der .)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Takker jenter, han har sparka som bare det så kjenner han godt. Var mest redd for morkaka, at den skulle evt løsne. Ha en fin kveld
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Jeg trener fortsatt step og kondisjonstimer i uke 37 :-) Ikke noe fare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå