Gå til innhold

hva jobber der med?


gutt 08, februar11 høygravid!!

Anbefalte innlegg

og hvordan synes dere det er å være gravid og jobbe med det dere gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg jobber i barnehage på en småbarnsavdeling. synes det har gått greit til nå, men har ganske god luktesans for tiden, som ikke alltid er gøy når jeg skifter relativt mange bleier til dagen!! ;) blir spennende fra høsten av, da får vi inn mange små som ikke kan gå enda, da blir det travelt og mye løfting.... håper det går greit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dyrlege og jobber med hest og storfe. Syns det går veldig greit nå, eneste er at jeg er så trøtt at jeg er redd for å regne feil - Sikrer meg like godt hver dag som jeg ellers gjør midt på natta :)

 

Jeg holder meg unna røntgen og hormonbehandling, bruker hansker når jeg tar i kjemikalier og syke katter. Tar forholdsregler når det kommer til sikkerhet. Foreløpig ligger det lille knøttet godt beskyttet inni magen, men det blir nok en del utfordringer etterhvert.

 

Det blir jo mange ting som blir umulig å gjøre etterhvert. Kan ikke akkurat baske rundt i en ungdyrbinge med magan hengende som en melon foran. Det får bli smådyr de siste månedene. Men smådyrpraksis er virkelig ikke min beste side, så det kan nok bli noe dårlig kundebehandling når hormonene koker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som sykepleier og til nå har jeg ingen problemer annet enn når jeg bøyer meg merker jeg halsbrannen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier i nattevaktsstilling på kirurgisk avdeling. Redd jeg må ta en liten pause for og ta meg inn igjen snart. Hektisk, tunge løft, masse lukter. Dårlig kombinasjon når man er kvalm og ikke greier å snu døgnet slik som tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider