Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har virkelig ingen anelse på hvordan en 8 åring er, og nå har jeg funnet meg en mann med et barn på 8 år (gutt). Har bare møtt gutten et par ganger hittil, men vet vi kommer til å få masse kontakt fremover, ettersom gutten bor hjem til sin far. Kan dere fortelle meg om hvordan 8åringer er? Hva liker de å holde på med? Hva skal man si? Hva skal man ikke si? O.l. Ønsker jo å få best mulig kontakt med gutten, og føler derfor jeg må finne ut litt om 8 åringer generelt.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 8 årige gutter er veeldig mye liv i De(iallefall min gutt, og kameratene hans) liker veldig godt fotball, starwars, og å erte på jentene, hehe. De skal være veldig tøffe, men innerst inne, og etter mørkets frembrudd er de likevel mammas(Og/eller pappas) lille gutt:) Veldig aktiv alder, der det neeesten er helt umulig å sitte i ro.. Alt i alt en veldig søt alder. Utrolig søtt av deg at du spør for å finne ut om barnet hans, håper nesten at det er min x du har truffet, hehe
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Min 8 åring elsker fotball, trampoline, lesing, ski, og alle slags fysiske aktiviteter. Han er kjempeglad i å ha spillkveld, hele familien og han liker å se fotball på tv sammen med sin far. Han liker godt å "ha fest", og elsker å få kose seg med litt brus og godsaker. Han er veldig opptatt av venner, men i bunn og grunn vil han gjerne ha kosekvelder med familien også. Han liker ikke mas. 8 årige gutter er skjønne. Blide og glade, men er også noe førpubertetsgretne. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Så flott at du vil bli kjent med gutten. Jeg husker godt når gutten min fikk stefar. Stefaren fikk klar beskjed om å ikke bestemme over han, he he. Da satte jeg meg ned med gutten og sa at stefaren hjalp meg med mammajobben. Det gikk noen uker, så ble han akseptert. Vær som en tante, bare en som bor der fast. En som hjelper til med det praktiske i hverdagen, så tar faren de store avgjørelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå