Rampongi Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Møkkavær! Jeg sier opp avtalen med landsdelen min. 5 grader, sterk vind og bortover regn er ikke brukbart i juni! Var ute med kiden i dag og måtte ha softshell, regnbukse og jeg vet ikke hva! Det er da for satan svarte ikke oktober heller da.. En varm landsdel der ute som trenger en brukandes dib´er med familie?
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Sørlandet er fint, (nesten) alltid sol, og det er nok av plass
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har hatt medarbeidersamtale med været og vi er enige om å samarbeide bedre, gjøre forholdene mer levelige for alle parter og vi skal være go`værs-vænna frem til september:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Sørlandet trenger alltid nye fastboende:) Gode jobbmuligheter i offentlig/statlig sektor har vi og:)
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Mulig vi må gjøre det? Pappa bor jo der nede så da kan vesla henge med morfar;) Men jeg sliter litt med dialekten, hehe, så vi får se;)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Sørlandet er jo bare herlig, så gjerne for meg!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 mi hæ jo sommå i dialekta vår:-P kan vel ikkje slide me den? haha.Skjønner det blir litt merkelig ja:-)
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Høh? Jo, kanskje vi kommer rekende en dag. Men ikke i dag for i dag regner det og da gidder vi ikke gå ut. God helg og kos dere på det blide sørland:)
Emma&Adrian Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Mannen som har meldt været på yr.no må ha vært full! For det skulle være varmt,og full sol i dag,men neida...regn og nesten storm! Og jeg som skulle kose meg i byen med ungene....
storm i et vannglass Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har vært langt inne i boden og funnet frem en ekstra ovn, som jeg egentlig hadde satt bort. Har også funnet fram litt ullklær igjen. *skuffet* jeg som endelig har flyttet sørover og hørt mange historier om den berømte forsommeren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå