Gå til innhold

Avslag på fødeplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Søkte plass på Ullevål,men der er det visst fult. Videresendt søknaden min til Asker og Bærum.Tenk om jeg ikke får der heller? Noen som har erfaringer på dette området?

DRITT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En plass får du nok komme til. Tror ikke de kommer til å nekte deg å føde.

Skrevet

Det fikk jeg også og videresendt til AogB og det vil jeg ikke. Ringte og avbestilte der. Fikk legen til å sende ny søknad til Ullevål og fikk plass. Den 3 gangen du søker kan de ikke nekte deg..... men det som kan skje når du er klar for å føde og det ikke er plass, er å ev sende deg videre til et annet sykehus.

Men jeg fikk jo UL når jeg er på ferie da og de hadde ikke ledig uka før jeg drar, så nå har jeg bestilt privat UL....ja ja, får ringe å høre om det blir noen avbest ev på UUS

Skrevet

hvis du kommer på sykehuset i aktiv fødsel, dvs med 4-5 cm åpning, så sender de deg ikke videre. jeg selv fødte på et mottaksrom på ullevål. det var så fullt at vi fikk ikke egen fødestue. for meg spilte det liten rolle hvilket navn som sto på døra. jeg hadde jo alt jeg trengte der likevel.

men hvis du kommer inn med 1-2-3 cm åpning og de ikke har ledige fødestuer på ullevål, da blir du sendt videre eller hjem.

Skrevet

Takk jenter! Kjente jeg at jeg plutselig følte meg litt "avvist" da jeg fikk brevet.

Skrevet

Har født to ganger på Bærum, siste med tvillinger kunne ikke tenkt meg et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...