Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 og trakk opp! Tror aldri jeg har vært så sint på mannen min noen gang før. Og han har vel aldri sett meg så sint heller. Dette pga bagateller. Angrer nå som faen Mannen sier vi kan dra å kjøpe nye ringer til begge to, men det blir liksom ikke helt det samme.. Huff.. Hjertesukk fra sliten, nybakt, førstegangsmamma! :/
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Unnskyld at jeg ler, men hehehehehehehheeeeeeee er det mulig:) Du får roe ned nervene og tenke deg om neste gang du blir så sinna...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 hm.. ja, dere kommer jo helt sikkert til å huske denne episoden en god stund fremover. Tenkte du å gå fra fyren der og da, eller bare skape drama? Håper egentlig på det første, da alternativ nr 2 høres litt trist ut for din fremtidige manns vedkommende. Du er kanskje litt hormonell for tiden? Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Huff, hehe.. Er jo helt på tryne å gjøre sånt.. Får håpe dette er noe jeg kan le av, om noen år.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Herregud så barnslig og dramatisk, sett det på film eller? Synes ikke så synd på deg. Hvis du ikke kan kontrollere sinnet ditt bedre enn det så er det jo kjipt for deg.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Tenkte å dra ja, der og da.. Er ikke så dramatisk av meg til vanlig, så ble litt overraska av meg selv når jeg fikk summet meg. Håper det er hormonene som koker, og at jeg ikke har blitt gal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå