Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Skrev et innlegg for litt siden om en flott mann jeg datet. Og som var så ærlig og tok opp dette med følelser, helt av seg selv. Men tydeligvis ble han skremt av sitt eget snakk. Bare tørre sms uten de vanlige koseordene. Og nå sier han at han har hatt litt dårlig tid, og litt å tenke på. Han svarte 2 min etter at jeg spurte om det var noe i veien. Men ellers har det tatt 3-5 timer før han har svart på en hyggelig sms. Skjønner tegninga. Han lovte å si fra og være ærlig, men det er visst lettere å love enn å holde. Så jeg trekker meg, synes jeg er verdt mer enn bare unskyldninger og borforklaringer. Litt trist bare....trodde virkelig på ham
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Om han plutselig svarte deg på 2 min nå med forklaring om at han har hatt litt å tenke på (deres frentid kanskje) og litt dårlig tid, så tenker jeg at han kanskje vil satse, så da er det jo dumt om du trekker deg nå. Men mulig jeg misforstår innlegget ditt. Lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Vær ærlig med han. Spør om han ikke vil mer, RETT UT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå