Gå til innhold

Syte og klage-innlegg :( sorry, jeg bare må.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg leeeeeeeeeiiiiiiiii!

Jeg vil ikke være gravid mer. Jeg vil ut. Jeg føler meg sånn som da jeg ga opp under første fødsel og følte at jeg ikke orket mer og bare ville hjem i senga mi. Sånn føler jeg meg nå, bare at det er mye lenger igjen til det hele er over.

Jeg er trøtt og sliten hele tiden, dårlig humør, griner for ingenting, tung i bena og armene, blir kvalm av å dusje, orker nesten ikke tørke meg etter dusj, kjeder meg, men er så trøtt at jeg ikke orker å gjøre noe med det. Jeg er lei av å være sulten nesten hele tiden, for jeg er lei av å spise hele tiden. Jeg er lei av at alt gjør vondt, gjør vondt å legge seg, snu seg, reise seg, sette seg, bøye seg (føler babyen kommer ut når jeg bare bøyer meg litt ned), og lei av å kjenne etter tegn.

Og lei av at den eneste jeg føler jeg kan klage til er mannen min, som jeg vet tenker at det er ikke noe jeg kan gjøre med dette, så det er vel ikke noe å tenke på (akkurat som han tenker når jeg irriterer meg over været - det kan man jo ikke gjøre noe med).

Kort sagt: jeg vil ikke mer. Og det er ennå 13 dager til termin, og skrekk og gru kanskje 4 uker til jeg er ferdig.

Kom ut, for f**n!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, takk! Det er deilig å vite at man ikke er alene. Og se! Klokken er ikke 6 engang, og jeg er oppe og skriver på bim. På en lørdag. Hadde i det minste ungen vært her hadde jeg jo hatt en god grunn. Sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...