Gå til innhold

Andre som synes det er "travelt" med ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg gruer meg bittelitt til ferien. Misforstå meg rett; Jeg er sliiiten etter nattevåk, og når jeg da i tilegg skal aktivere en særdeles aktiv 4 åringen hver dag, hele dagen i 3 uker, kjenner jeg at jeg blir litt motløs. Elsker jo å være sammen med barna mine, men føler ikke jeg har nok å gi alltid...tærer på med lite søvn.( Er ikke alenemor)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mannen din ikke ferie samtidig skjønner jeg det. Men som regel går det bedre enn forventet. Er været bra er jo turer ut gull verd.

Skrevet

Joda, det har han;) Er bare det at jeg føler jeg aldri får litt tid til å "puste"...lese et blad...osv. Babyen sover ca 1,5 t om dagen. Står opp seks, og sovner halv åtte..

Skrevet

Nå er vi relativt ferske i familie-ferie-livet, men både i sommerferien i fjor (snuppa var da 7 mnd) og i år og i alle andre ferier og helger har vi funnet ut at vi bytter på å få sove lenge, bytter på å ha ansvaret på natta hvis det skulle være noe, også gir vi hverandre litt pusterom på dagtid.

Det er gull verdt å ha masse tid med familien, men jammen er det gull verdt å kunne sette seg med bena høyt og nyte sola, lese et ukeblad, en shopping tur, en venninnelunsj - eller bare å få lage middag i fred og ro også.

Skrevet

Jeg tror mange stresser med ferien, og ikke minst så har en ofte store forventninger til kvalitetstid, søvn og kjærestetid. Jeg tror den beste sommeren vi hadde var 4 sammenhengende uker på landstedet med fisking, tur, jordbær på strå og late dager. I år er vi alt i utlandet, men vi skal en uke til Danmark sammen med en gjeng. Gruer meg litt til to ettåringer i hytte osv.

Skrevet

Men om dere er 2, og begge har ferie, hvorfor i alle dager skal du ikke få tid til å "puste"?

mannen din tar vel ungene innimellom han også?

Ser jaggu ikke problemet jeg da!

Skrevet

Det er nok de høye forventningen til meg selv som sliter meg litt ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...