Gå til innhold

postafen... erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med det?

funker det?

ble du sløv??

kjørte du bil ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tr det mot reisesyke (også nå når jeg er gravid)

Blir ekstremt sløv, klarer ikke unngå å sovne. Døser bort, men på reise så går det jo bra (så lenge jeg ikke kjører selv da)

Kjører ikke bil på de pillene iallefall, jeg reagerer iallefall alfor søvning på de til å sette meg bak rattet.

Skrevet

takk for svar, fått det på resept i dag,pga kvalmen min, kaster opp hveeeeeer dag, og har nå gått slik i 10 uker, er 19 uker på vei,

men da jeg leser på det står det jo at det kan skade fosteret og kan være farlig og kjøre bil. så da ble jeg skeptisk, derfor jeg må høre om fler som har brukt det.. .

Skrevet

regner vel med legen vet hva han skriver ut.. men blir litt skeptisk..

Skrevet

De er godt utprøvd på gravide, så de skal være liten fare for fosteret :)

Må inrømme at jeg har tatt de et par ganger om jeg skal noe spesielt mot gravid kvalmen og, men først og fremst nå i graviditeten da min bilsyke har vært 100 ganger verre.

Fikk og resept hos legen, og de vet nok stort sett hva de gjør :)

Skrevet

Heisann!

Tok det når jeg tok båten til Danmark for etpar uker siden. Jeg jobber sammen med en lege og hun sa at det var greit å ta, hvis jeg ikke hadde tenkt å føde innen de neste 6 timer, hehe. Dette fordi babyen blir litt sløv og slapp av det på samme måte som du kan bli. Ellers ikke noe farlig...men vet ikke hvordan det er med daglig bruk da.

Jeg kjørte bil, ble litt søvning med en gang, men innen vi var fremme (3 timer) var det gått over.

Skrevet

Glemte det viktigste da kanskje, det funker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...