:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 etter noen uker med ferie og noen år uten jobb og "bare" som velfungerende student, har jeg i dag gått til inkjøp av karl marx, arbeiderlyrik og akryl negler lediggang er kanskje ikke roten til alt ondt, men det er ihvertfall roten til sære interesser.
Patetica fåkksi Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 I morgen blir bare prikken over i-en for din tilværelse, med andre ord?
Gjest sug lut Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 En fortreffelig blanding. Legg til vin og noen skravlete kranglere så skal du se at du blir et fullendt lykkelig menneske.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2010 piker, vin og sang blir flotte saker i tillegg til bunaden i drammen som jeg skal få æren av å prøve, og kjøpe om den passer i dag ble slettes ikke ille den heller, plutselig fikk jeg en melding, også var vi 6 jenter ute og spiste umenneskelig mengder med mat. så jeg kan vel ikke klage, på tross av at jeg innehar en del symptomer som passer perfekt inn i marienthal studiet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå