mandalay Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Andre som opplever å få det? Det er ikke kynnere ettersom dette er mer konstant, og varer i flere timer. Magen blir rett og slett mye hardere på kvelden. Det er absolutt ikke vondt men føles litt ubehaglig. Noen som vet hva det kommer av? Er det kroppens måte å fortelle meg at jeg bør slappe av? Er forøvrig 28 uker på vei.
happy0610 Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Slik har jeg også hatt det lenge, og det er nok kynnere dette også. Magen min har bare slappet av når jeg ligger en stund, og jordmor sier at dette er ren og skjær livmortrening Skal visstnok være bare positivt. Etterhvert skal dette gå over til rier. Jeg er nå 3 dager unna termin, og merker at magen er hard konstant omtrent, sammen med mensmurringer - jeg ønsker rier velkommen
vimsa .-) på overtid Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 hei! jeg er 35 uker, og har hatt det som du beskriver fra uke 29 både med denne og med den forrige babysen min. er slitsomt og ubehagelig, men helt ufarlig.
* en liten prinsesse * Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Samme her. Varer fra tidlig ettermiddag og hele kvelden frem til jeg legger meg som regel. Slitsomt... 37+1 her.
mandalay Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2010 Takk for svar! Var nemlig litt usikker på om dette var noe jeg burde snakke med legen om, eller om jeg måtte ta det mer med to. Men da er alt i skjønneste orden og jeg må leve med ubehaget:-) Det finnes verre plager...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Samme her. Hatt det i mange uker allerede og har ca 4 uker igjen til termin. Her gjør det i tillegg vondt med masse kynnere.
vimsa .-) på overtid Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 men har du muligheten, så ta pauser... det sier jordmor til meg, også sier hun alltid 'men det går vel i ett' og det gjør det, har to aktive små, og er litt i overkant aktiv... og klarer sjelden slappe helt av, det ligger ikke for meg... hehe, men idag sov jeg en halv time på ettermiddagen.... wow... og det var vanvittig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå