vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Driver å skrubber hver gang etter dusjen, og det hjelper litt. Men synes det er så stygt å gå barbent med sprukne hæler, noe jeg elsker! Ikke at jeg har fått så mye sjanse til det ennå slik temperaturene har vært i det siste.. :-(
~sjiraff~ Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Fikk ett tips sist jeg var på en fotbehandling. Aprikosolje skulle være toppers. Smøre godt på hver kveld og sove med sokker. Etter en uke skal hælene være fine. Har ikke fått prøvd det ut ennå. Synes forøvrig at schollkremen funker greit (den som er mot sprekker)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 ok, er jo vært å prøve.. Hvor får du kjøpt den oljen? Helsekost?
~sjiraff~ Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Ja regner med det. Vet jo ikke om det fungerer, men olje kan da umulig gjøre noe mer skade hvertfall )
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2010 he he, nei det skulle man ikke tro! Metter vel huden godt da med fuktighet. Da får vi kikke etter det på helsekosten eller apotek da! Takk for tips! :-)
Simply Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Jeg kjøpte en billig fotkrem på Boots apotek som heter Intensiv foot softener. Smørt morgen og kveld i 2 uker og har hel, fin og myk hud på hælene igjen. Jeg ar slitt med sprekker i mange år, aldri funnet ut noe som virker men denne kremen er helt fantastisk. Kostet vel 35-40 kr eller noe.
Dægern døtte Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Trikset med å sove med bomullsokker etter at du har smurt føttene inn med olje/fet krem har jeg også hørt, verdt et forsøk vil jeg tro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå