Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Reiser på ferie i morgen og mannen skulle for en gangs skyld komme "tidlig" hjem fra jobb. Dvs han reiste fra kontoret kl 16. Det tar vanligvis en knapp halvtime å kjøre. Han er enda ikke kommet, for han står i en uvanlig lang og stillestående kø. Pga Vossacup av alle ting! Hvordan skal alle de bilene få plass på Voss lurer jeg på.... Så sitter jeg her da, og skulle både pakka og rydda, men med en "hjelpsom" og oppmerksomhetssyk ettåring får jeg ikke gjort noen verdens ting. Så den som må styre på til langt på natt for å bli ferdig er vel jeg :-( Jaja, dagens utblåsning. Vi kommer oss nok av gårde en gang.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Oi, visste ikke at man ikke kunne gjøre NOE med en ettåring i hus... Flott unnskyldning til å ikke ta tak i noe uten hjelp.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 God tur og god ferie Å til deg over her... Du må virkelig ha fritidsproblemer
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Det er et under at aleneforeldre får gjort noe som helst....jaja
Frk&vesla Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Man kan faktisk gjøre litt med en unge i huset, altså! Bare så du ikke glemmer det helt! Du klarer jo til og med å sitte her inne, og klage! Finn en koffert og noen klær til ungen din også, og vis han, og si at han kan prøve å legge klærne oppi selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå