Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min fyller 3 år i August.. i sommer tenkte jeg at hun skal slutte med bleier..

Hvordan skal jeg gå frem ?

hvordan gjorde dere det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakket lenge om at han skulle slutte når han blev 3 år. På sin 3 års dag nektet han å gå med bleier fordi han skulle slutte. Det blev noen uhell de første 2 dagene men etter det har han vært tørr dag og natt.

Minste mann blir 3 år i september og vi har tenkt at han skal få gå uten bleie ute sånn at han "legger merke til" hva som skjer når han ikke holder seg. Så ser vi det litt ann og ser om han begynner å si ifra. Gjør han det er det jo bare å slutte.

Skrevet

Vi har begynt med toåringen vår. Potte eller do når hun har lyst i vinter og nå litt mere press. Hun vil av og til gjerne gå med truse i stedet for bleie og da får hun selvsagt lov til det.

Det skjer noe spes på mandag for henne og da skal vi av gårde å kjøpe hello kitty truser og så er det slutt med bleie - vi får se...

Skrevet

Vi og har begynt og si at når hun fyller 3 er det slutt med bleier.

Hun har så smått begynt å komme og si ifra når hun må bæsje.

Tenkte og la henne ha på truse i ferien, sånn at hun ser hva som skjer hvis hun ikke sier ifra. For det blir jo vått og ekkelt når man tisser på seg.

Så får vi håpe det går fint. Noen uhell må man regne med. Men jeg håper ihvertfall at hun er bleiefri når hun skal tilbake i bhg etter ferien. Vi har 3 uker på oss. så får krysse fingrene at vi får det til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...