vinter baby2010 Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 søtsuget tar overhånd! dårlig selvdisiplin;(
Snuskomrusk Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Gjør ingenting Prøver du å spis variert og sunt resten av dagen, så er sjokolade til frokost ikke det verste du kan finne på. Dessuten, med en slik frokost blir man fort sulten igjen, så en sunn og mettende brunsj/lunsj er sikkert å foretrekke
vinter baby2010 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 takk for støtten der:P får så dårlig samvittighet etter snop anfallene mine:P prøver å få i meg variert og sunn mat også men jordmor er ganske streng på at sukker er fyy mat under svangerskapet..
Jente-i-juli2010 Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 hehe.. måtte le når jeg leste tittelen på innlegget!! men jeg tror jeg levde på smågodt store deler av 2. tri. alt står bra til her.. så sjokolade til frokost går nok bra
Snuskomrusk Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Hehehe, jeg er helt sikker på at dersom jm hadde sagt at sukker var helt fy og at jeg måtte holde meg unna, hadde jeg på ren trass spist ennå mer Tåler dårlig å bli fortalt at dette får du ikke lov til, blir en trassig treåring jeg da Omvendt psykologi funker bedre
vinter baby2010 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2010 godt jeg ikke er alene om sukkersuget da:P føler meg som synderen selv etter at godteri skåla et tømt:P men hahaaa i dag er det lørdag å skåla er full;p hihi.. spennt på hva jm sier på kontroll på tirsdag:P må vel være erlig å si det går dårlig med sukker kutt:P
Monique8 Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 heheh dette er en del av kostholdet innimellom jeg tror jeg ikke gidder å dele med jm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå