Gå til innhold

Hvor aktive er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor aktive er dere i hverdagen? Tenker på de som er fra 38 uker +. Trener dere noe, eller gjør masse arbeid i huset eller hagen?

Hadde bestemt meg for å gå en tur hver dag for å holde meg i bevegelse, men har rett og slett mistet motivasjonen da alt er så utrolig slitsomt :( Blir litt frustrert for har alltid vært veldig aktiv. Får dårlig samvittighet av å være sofagris, selvom jeg vet det er lurt å hvile nå på slutten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig aktiv egentlig. Trent hver dag fram til termin, men de siste 2 ukene (er 11 dager på overtid) har jeg vært på trening 2-3 ganger i uken. Men går en times tid/6-7 km de dagene jeg ikke trener. Mange synes jeg overdriver, og jeg er nok litt treningsnarkoman ... men det finnes verre ting å være avhengig av, spør du meg :)

Skrevet

jeg har gått minimum 2 turer hver uke på 45 minutters tid. har gjort alt mulig i huset og hatt mye energi. men siste uken og nå (1 uke til termin) har jeg tatt det en god del roligere ja.. tenkte faktisk å ta meg en tur ut nå, for en stund siden jeg har bevegd flesket :)

Skrevet

Ikke så mye aktivitet nå, nei. Bekkenløsning er noe herk. Jeg klarer å gå noen hundre meter, så det prøver jeg å gjøre hver dag. Og så trener jeg to ganger i uka hos fysioterapeut. (Lett bassengtrening og bevegelsestrening)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...