Gå til innhold

Trehjulssykkel til 1 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an, eller er ungen for liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trehjulssykkelen er for stor.

Skrevet

Ungen er nok for liten til å klare å sykle da. Men til 2 års dagen er det en super gave, selv om enkelte sykler er for store til 2 åringene også..

Skrevet

Takk. Da tar jeg det til neste år! :-)

Skrevet

vil bare si at dbs sin bambo er veldig god :) grei størrelse og en sykkel som holder år etter år. De plastikksyklene man får kjøpt holder som regel ikke lenge. Fargen falmer og plastikken blir skjev og rar..

Skrevet

https://www.sport-tiedje.com/no/kettler/dreirad/happytrike_prinzessin.htm

1-åringen min har en som ligner denne, kjøpte den for 340,- i den lokale lekebutikken. Hun blir aldri lei av å sitte på den :-)

Storesøster lærte å sykle på den for den er såpass lav og liten, hun var vel akkurat fyllt 2 år da hun begynte sykle selv og vi tok av stanga. Nå er hun 3 år og sykler på en DBS trehjulsykkel som er større og lettere å trå med (får større fart).

Så en liten trehjulsykkel med stang er absolutt noe for en 1-åring. Vi er på tur med vår daglig, og 1-åringen min går rett bort til den når vi kommer på utsiden av døra.

Skrevet

Og noen kjøper tohjulssykkel 1-2 år for tidlig, noen bitte små, med støttehjul, istedenfor å la dem fortsette med en mer stabil trehjulssykkel så lenge de egentlig er altfor små til en tohjuling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...