Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Først tapte de krigen, og nå nettopp tapte de i VM-fotball mot Serbia.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Så du støtter Serbias folkemord i stedet?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 heldigvis vant de grand prix i mellomtiden
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 LITT forskjell på folkemord/krig og fotball kanskje... Herregud!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå