Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 er dere store i dåsa etter fødsel?? Vid??
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Tror det.. Kjenner han ikke så godt når han er inni meg lengre..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Ja, det er som om gubben kaster en pastill inn i Grand Canyon når vi har sex!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Jeg merker ingen forskjell selv (når vi har sex) , og mannen sier at jeg er litt anderledes men ikke videre (han har like stor glede av sex som tidligere). Men da jeg skulle ha en gynekologisk undersøkelse merket jeg at jeg var videre, for det gjorde ikke vondt lenger. Før jeg fikk barn kjentes det "nebbet" ut som en kniv synes jeg..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Nix. Har trent og trent med knipeøvelser. Hadde en vaginal fødsel for 10 år siden og keisersnitt for halvannet år siden. Har aldri merket forskjell. Vil anbefale dere å ta knipeøvelser, samt å knipe rundt penis når dere har sex. Det funker og blir deiligere for begge to, kan jeg love dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå