Gå til innhold

3000 kr for å komme inn i Dyreparken!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nettopp billetter til Dyreparken på nettet. Det ble dyrt gitt...

Riktignok 2-dagers kombibillett for to voksne og tre barn, men det er dyrt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh shit, det var litt ja.

Fornøyelsesparker er så utrolig dyrt at jeg blir uvel.

Skrevet

Ja nå er det såpass at jeg n e s t e n ikke synes det er verdt det...

Hadde vi ikke kjøpt billetter til Sabeltann-showet (som forøvrig også kostet en formue) allerede, så hadde jeg droppet det.

Skrevet

Haha, synes ikke det er verdt det i det hele tatt.

Du får da flybilletter for hele familien til nedi Europa et sted for den prisen..!

Skrevet

Det er helt villt! Heia Norge sier nå jeg bare. De fleste parker i Sverige er det stort sett gratis for barn under 5 eller 7 år!!! Det hadde vært noe det, Formoe ;-)

Skrevet

Det var utrolig dyrt!! Men sånn er det nå overalt.

I fjor var i hunderfossen med datteren vår som var 2år og siden hun var 95cm høy så kostet hun like mye som oss voksne. Dyrt!

Skrevet

Også har jo ungene ønske om både Sommarland i Bø, Dyreparken og Tusenfryd i tillegg til at de gjerne vil til Legoland også...

Alle feriepengene hadde jo gått i inngangspenger. Skjønner godt at det har blitt poplulært med bobiler, hehe, har jo ikke råd til å bo noe annet sted enn på nærmeste rasteplass ;)

Skrevet

Hvis du ikke allerede har betalt vil jeg råde deg til å se prisen på helårskort eller andre løsninger. Årskort koster 800 eller noe for voksen og gratis for barn under 3 år.

Skrevet

Urk, det var en stiv pris!

Syntes årskort for oss (to voksne og et barn-minsten er gratis) er dyrt nok. Kommer på litt over 4000kr.

Men er en utrolig koselig park da :)

Skrevet

Eller hva med kort ferie kortet til Danmark med inkl.båt, overnatting med badeland, GRATIS inngang i alle parker i 5 netter (4 prs) for 6500 kr.

Skrevet

Er jo samme pris som i skianleggene om vinteren,,koster å more seg! ;)

Skrevet

Det var dyrt. Det kan umulig være verdt det, selv om jeg vet det er "obligatorisk".

Jeg har ikke barn som er gamle nok enda, men det er bare å begynne å legge av penger skjønner jeg ;)

Skrevet

Men husk nå at alle aktiviteter i dyreparken er i inngangsprisen da. Det er de ikke i svenske og danske parker.

Så egentlig så blir det ikke så dyrt,du bare betaler alt på en gang:)

Skrevet

Det var grunnen til at vi dro dit i lavsesong i mai...

Fikk inngang til 3 dager og 2 overnattinger i et nydelig lite 5 personers kardemommehus til samme prisen. Vi var bare 3, men prisen gjaldt egentlig for 5!

Var selvfølgelig ikke like mange attraksjoner, men alle dyrene var der og vi hadde parken nesten for oss selv, og så var det herlig fritt for kjøpepress, køer og mas :-)

Men det blir sikkert kjempebra! Med sabeltann og det hele. Og bra at dere har 2 dagers pass, det er myyye å se! Håper dere får godt vær og storkoser dere :-)

Skrevet

ja, det er visst bare og begynne å spare! er heldigvis noen år til barna er store nok til å reise dit.

Skrevet

Det er mye penger,men samtidig så tenk på hva det faktisk koster å drive en slik park.Det er ikke lite..Samtidig så gjør de mye bra,

for bla. utrydningstruede dyr..Og alt det andre koster også å holde i drift.

Skrevet

Vi har hatt årskort i alle år, og de siste 5 årene har det steget fra 520 kr til 1490 i år....(kombikort...) Det er litt av en prisøkning!

Skrevet

Ja, det er dyrt... Vi var der for 2 år siden, og vi betalte mer for billetter til showet og Dyreparken enn det vi betalte for overnattinga i 2 døgn der.

Skrevet

Ja, det er mye penger, men tenk hva det faktisk koster å drive en så stor park !!

Vi har årskort, så med tanke på antall ganger vi går i løpet av et år, så er det ikke dyrt.

Nå gleeeeder vi oss bare til det nye fantastike badelandet åpner neste uke :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...