Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Pga vekterstreiken er det lite cash å få tatt ut i butikker + tomme minibanker. Selv bruker jeg nesten aldri kontanter, og lurer på hvordan i all verden en midlertidig mangel på kontanter kan være et problem i 2010??
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Er alltid kjekt å ha litt kontanter om kortautomaten ikke funger, til loddsalg, loppis, barnevakt osv.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Betalingsløsninger med kort er dyre og en del småbutikker har ikke dette. Jeg handler ofte i en butikk der kontant betaling er eneste løsning
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Så da er det egentlig ikke et problem.... HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 og i tillegg er det svært få privatpersoner som tar kort Skal man selge noe er det ofte greit for både kjøper og selger at man betaler kontant ved overlevering, på den måten minimere begge sjansen for å bli lurt
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Jeg mener bare at det er ikke noe sykt stort problem for samfunnet vårt at man ikke får kjøpe lodd og gå på loppis. Hvor bor du som ofte handler i en butikk de bare tar kontant betaling? Fins det lenger?? HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Det er ikke et "sykt" stort problem, men det er litt kjipent der og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå