Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Kjekt med begge deler, kommer jo helt an på hvor mye du skal ha med o.l. Vogn er greit med et eller to barn i, og gjerne hvis det er plass bak til litt ekstra.
Gjest ->>- Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Vogn er tryggere og mer komfortabelt. Sete er mindre styr og billigere.
Lemonia Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Vogn er det tryggeste, og som noen sa også mest komfortabelt.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Det kommer jo også litt an på hvor stor ungen er. Vi har begge deler, og jeg syns sete funker best på minstemann som er 11 mnd mens jeg har brukt vogn når de er "store nok" til det (ca 1,5-2 år). Jeg syns definitivt vogn er det beste både for syklisten og passasjerene.. Vogn er meget behagelig å sykle med, kjenner nesten ikke at den henger på :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Dere som velger sykkelsete fremfor vogn - burde ikke blitt foreldre! Sjansen for at det skjer en ulykke er større med sete - og det naturlige valget for ALLE bør derfor være sykkelvogn!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Så om man ikke har råd til det, burde msn heller la være å sykle med ungene sine? Drasse de med på bussen i rushen?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Må de være så store som 1,5 før du kan bruke s.vogn? Syns det virker så skummelt med vogn, jeg.. At jeg velter den i svinger fordi jeg glemmer at jeg har tilhenger feks...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 For min del er sete tryggere, da har jeg bedre kontroll på alt. Vogna blir brukt til å frakte bagasje når vi er på lengre sykkelturer (telt, primus og slikt). I tillegg klarer hun ikke å ha på seg hjelm i vogn, for hodet kommer i en unormal stilling. Men vi bruker bare sykkelsete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå