It's all about me Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Leser utviklinga på oljekatastrofen i favorittferiebyen min....
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Tror det er at båtene må kjøre saktere i området for å ikke lage bølger
It's all about me Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Ja det høres logiskt ut, godt det ikke var noe verre. Må følge med på stranden "min".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå