Gå til innhold

Fyker ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deprimert og kjenner ingen matlyst.

Er det noe jeg kan få hjelp til hos legen?

Jeg skal til psykolog, så det er ikke sånn snakke med en person hjelp jeg trenger. Men til å gå opp i vekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur innom apoteket og kjøp deg måltidserstattere. Si at du går ned i vekt og ikke er flink til å få i deg mat, så hjelper de deg å finne rette typen. Jeg hadde det på samme måte en lang periode, og fikk nesten ikke i meg mat. Måltidserstatterne er supre. Ha alarm på mobilen 5 ganger om dagen, og få i deg noen slurker med drikke...

Det er en liten boks med drikke (2 dl eller noe sånt, med mange ulike smaker) som inneholder vitaminer, proteiner, kalorier osv osv, og kan brukes i stedet for et måltid.

Drikk til faste tider hver dag, og prøv å få i deg litt vanlig mat i tillegg.

Så bra at du skal til psykolog, får håpe det ordner seg for deg:)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Så smart med alarm på mobilen. Her går det plutselig mange timer fra da jeg burde ha spist fordi jeg rett og slett ikke kjenner at jeg er sulten.

HI

Skrevet

jeg kjenner det heller ikke. Men har fortsatt litt å gå på,da. men har mistet matlysten og matgleden totalt. kjedelig..

Skrevet

Skulle ønske jeg mistet matlysten og raste ned i vekt...minus depresjonen selvfølgelig.

Er i grunnen ganske deprimert selv for tiden, forskjellen er at jeg trøstespiser og blir feit..:(

Skrevet

jeg er ikke deprimert.. Snart er jeg bare slank.. og litt slapp..Jeg er overanstrengt, tror jeg..

Skrevet

altså 17.04 og 17.14..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...