Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Hvordan var det å få partner og barn etter å ha levd sånn. Jeg har store problemer med å forholde meg til menn, og lurer på om noen har et råd eller to.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 ikke personlig, men en jeg kjenner. Hun valgte å ikke si det til vedkommende, og har gått bra til nå. Dette er en tind hun har lagt bak seg, som ikke har noe med henne, mannen og barnet å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Jeg jobbet tidligere på sosialkontor og har møtt mange tidligere prostituerte. Mitt råd er å legge dette bak deg og ikke dele det med en evnt, kjæreste. Det er nok ikke mange partnere som klarer å leve med at sin kjæreste har gjort dette, og derfor vil åpenhet rundt det gjøre det vanskelig å etablere et godt forhold. Så hev hodet og jobb med selvtilliten og fokuser på at du fortjener en partner som du kan leve i et likeverdig forhold med.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Personlig har jeg også, som vedkommende over her forteller, lagt hele den delen av livet mitt bak meg - det er helt uvirkelig å tenke på hvordan livet mitt var på den tiden. Nå vet jeg ikke årsakene til at du jobbet som prostituert, og hvordan du opererte,- men jeg har alltid vært veldig bevisst på å ikke la noen tråkke over grenser, og ikke gjøre ting jeg var ukomfortabel med - og hele tiden brukt begrepet "jobbet som" prostituert, ikke "vært" prostituert. Nå var jeg i slutten av 20-årene da jeg begynte, så jeg gikk inn i det med åpne øyne, helt frivillig, pga økonomien. Jeg er ikke sammen med bf, men har kjent ham i mange år, også da jeg jobbet, så han vet alt om meg. Hvis/når jeg finner en ny partner, tror jeg ikke at jeg kommer til å fortelle om dette, ikke fordi jeg skammer meg, men fordi det er så fjernt fra livet mitt og den jeg er i dag.... Det viktigste tror jeg, er å akseptere seg selv og det man har gjordt, og være glad for at man har kommet seg ut av det og være i stand til å ha et relativt normalt liv, med en normal økonomi. Hvis det sliter veldig på deg i forhold til mannen din, ville jeg ha fortalt om det, hadde det vært meg. Det er tross alt en livserfaring som har gjordt deg til den du er i dag, har gjordt deg til den personen han er glad i... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Tusentakk for mange svar. Det går nok en vei videre, jeg må bare få øyne på den...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Hvis du er helt 100% sikker på at fortiden din ikke vil komme for en dag så kan du velge å la være å fortelle en eventuel partner om det, men jeg vil i høyeste grad anbefale deg å fortelle hvis et forhold er seriøst og holder på å bli alvorlig ( barn, ekteskap ol) i hvertfall. Jeg har ikke samme bakgrunn som deg, men har jobbet som stripper da jeg var ung, men dette viste mannen min før vi ble sammen, det spilte heller ingen rolle for ham at jeg hadde vært noe vill i ungdommen siden han viste at det var da og at jeg hadde blitt rolig og voksen før jeg møtte ham. Ærlighet varer lengst sies det, og det er nok riktig. Å holde noe sånt skjult for en man skal leve i lag med er å lyve både for ham og seg selv. Andre trenger ikke vite, heller ikke barna, men samboer eller ektefellen må få vite slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå