Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Og han vet det ikke enda, siden det var en one nights stand, men pga denne mannen så ønsker jeg ikke og ta abort!!:-))) Mulig jeg er egoistisk, men har hatt lyst på barn i 10 år nå og synes egentlig det var på tide! Verste er at jeg tror barnefar er og roter med andre damer, siden vi ikke er sammens!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 hohoho, og så en kjendis med stor K, da!!! Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Hehe! Dette innlegget har du lagt ut før, di tøs:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Også etter en one night stands!? Var det en eller flere ganger det skjedde da? Er ikke så god i sånn grammatikk, je...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Har ein sex, så er det ingen garanti for at ein ikkje blir gravide;) Gratulere med svangerskapet! 10år er leeeenge å vente! Om du er interisert i fyren, så er det kanskje på tide å begynne å legge korta litt på bordet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå