Gjest Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Hvordan gikk det med testen? Og gratulerer med ikke-gressenketilværelse. Når er vi i samme båt igjen, synes i grunn det er hyggelig å ro sammen med deg. :-) klem
Villa Perlesukker Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Det er herlig på bøljan blå sammen med deg Det ble seeeeeent i natt. Altfor sent men flokken er samlet igjen og gulesider står i kjøkkenet og lager frokost. Hadde håpet på bedre vær i dag ettersom det blir grillings hos svigers men men man kan ikke få alt man ønsker seg her i livet hoho Tør ikke ta test. IKM var i går. Om det er slik det kalles. Er ikke helt inni termene for dette dog tror jeg bare at av alt stresset siste ukene så har alt forskjøvet seg. Spennende blir det uansett. Vi skal også se på tomt i dag. Du da? Var deilig å få mannen hjem? Hva bringer helgen deg?
Villa Perlesukker Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 sender deg en pm du MÅÅÅ lese den pronte!
Gjest Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Heeei du! :-) Har lest og svart, takk takk. :-) Herlig og få mannen hjem, endelig føler jeg meg komplett og fått mine to ekstra hender til småtrollene. :-) Helgen tar jeg pr PM. :-P Sail on, honey!
Gjest Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Du er forøvrig full, eller så har du sperret meg. ;-) Så nå får jeg ikke fortalt om min innholdsrike helg. hehe
Villa Perlesukker Skrevet 19. juni 2010 #9 Skrevet 19. juni 2010 Hjelpes Du MÅ lese svaret mitt hoho....
Gjest Skrevet 19. juni 2010 #10 Skrevet 19. juni 2010 Heeei, ikke frik meg ut ved å ikke svare!!! hehehehe
Villa Perlesukker Skrevet 19. juni 2010 #11 Skrevet 19. juni 2010 Jupp Ha det fantastisk i kveld og ta en ekstra for meg Me & blondie her skal kose hoho Snakkes
Villa Perlesukker Skrevet 20. juni 2010 #12 Skrevet 20. juni 2010 Må bare oppdatere: Tomten var flott. Huset vi vil sette der koster 4 mill og med en tomt på 1,5 haha... tror jeg at det ikke blir noe husbyging eller at min inntekt også må medberegnes og at gulesider sin drøm om hjemmeværende kone fyker ... Nei spøk satt til side. Vi fant et utrolig nydelig hus i går vi vil bygge. Det er ikke så stort. Nå må vi se hva kostnadene blir. Vi kjørte forbi 4-5 ganger og tok bilder... litt på grensen til frekkhet men men jeg skal jo ikke publisere bildene så det er kun for å vise til arkitekt hva vi vil ha Var også på en visning men huset er bygt på 80 tallet og preges særdeles i stilen av dette. Helt grusomt å kunne se hvilket år et hus er bygd. Men men kjære pappa skal prøve og tegne så får vi se om vi får tegnet det om. Hvis ikke blir det bygging. OM det ikke dukker opp et drømmehus ila 4-5 uker. Ha en super dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå