Gå til innhold

Fortsatt tverrleie 37+2....


Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Var på modningsakupunktur hos ei som jobber som jordmor i dag. Hun kunne bekrefte at veslegutt lå i tverrleie i dag.

Han driver og turner rundt fortsatt og er jo langt ifra å feste seg..... Hun lurte på hvilken plan de har på Ullevål dersom han fortsetter slik, om det blir keisersnitt eller hva de har tenkt.

Problemet er jo at han har ligget med hode ned de siste gangene jeg har vært der, men bevegelig da.....

Virker ikke som om de tror helt på meg når jeg sier at han fortsatt driver og legger seg i tverra.

 

Noen som har vært i samme situasjon og kan fortelle meg hva som skjedde evt som er i samme situasjon nå og har en klar plan med sykehuset fremover?

 

Jeg må bare si at jeg IKKE har lyst på ks, men dersom det er den beste løsningen så....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

For en liten luring i magen din da! Misforstått helt:)

Min skjønte hva som var riktig vei i uke 37, takk og lov. Bytta litt på tverr- og seteleie. Stressa meg rimelig opp ja!

 

Er det tverrleie, blir det KS uansett på deg (dessverre). Men heller det enn å føde ut en unge på tvers! (å herrigud det hørtes vondt ut!)

 

De vil nok kanskje forsøke (med ditt samtykke) en snuing snart dersom bebisen ikke finner veien rundt selv. Dette er litt forskjellig fra sykehus til sykehus.

 

Det du kan gjøre selv er diverse yogaøvelser. Les litt på nettet. Det var dette jeg gjorde. Om det var det som skulle til vet jeg ikke da...

 

Beklager at jeg ikke kan være mer konkret! I og med at min snudde seg selv, så slapp jeg det. Det er helt sikker noen andre som kan svare deg eller fortelle om egen erfaring.

 

Uansett; Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...