Gå til innhold

bekymrer meg for sex....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kroppen min har forandret seg etter fødselen, mest puppene og nedentil kan man si....har to barn med noen års mellomrom, yngste er et år. Er ikke sammen med faren (og det ble slutt med eldstes far for flere år siden) Har derfor vært singel i mellom disse , og er på ny singel. En som jeg hadde et "forhold" til (kan vel si han var elsker, og yngre så meg...9 år yngre) har ymtet frempå om å møtes.

Er så redd for at jeg ikke strekker til, puppene er blitt slappere (mindre?) og jeg bekymrer meg for at underlivet er slapt.

Har nevnt det for ham, men han mener det ikke er noe problem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv da vel. Kan jo gå mye bedre enn du tror :)

Skrevet

skummelt, han er så mye yngre så meg... Jada, vet vi hadde et forhold Før, men nå har jeg jo fått et barn til.... Hjelpes..

Skrevet

"Slapt" underliv er bare en fordel, så blir det lettere for ham å trenge inn.

Skrevet

Menn er relativt enkle; når de er kåte og ser dama si naken foran seg, så tenker de: "SEXY !! Naaaaaaaaaaammmmm"... hehehe...

Tror mange damer får sexlivet sitt ødelagt pga dårlig selvbilde, forferdelig synd !!!

Slutt å grubl, tro på mannen og NYYYYYT !!!

Finnes visst ikke noe mer sexy for en kjæreste/mann/elsker enn en dame som tør å være fri og sexy, uansett hva omverdenen måtte synes...

Skrevet

Å, kanskje jeg bare skal hoppe i det (igjen) :)

Skrevet

Du får sørge for prevensjon da, så ikke historien gjentar seg.

Skrevet

Var sammen med begge fedren, første var jeg sammen med i 10 år før vi fikk barn, og den andre nesten to år før vi fikk, så det er ikke slik ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...