Gå til innhold

gir dere kjeks?


Uro4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillebror har spist sånn Hipp babykjeks eller Mariekjeks. Som regel bare sutter han litt på den og kaster den eller knuser den inni handa. Han har visst ikke tid til sånne snacks eller mellommåltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke gitt det enda, men det er vel mest fordi jeg ikke har komt på det eller sett noe behov for det..

 

litt mais eller eplebiter osv er like poppis her i huset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann har så vidt smakt kjeks, men jeg synes ikke det er noe bra snacks. Er ofte så mye sukker i de. Men leste i et eller annet blad at Hipp babykjeks hvertfall var av de beste man kunne gi hvis man skulle gi kjeks.

 

Naturell youghurt med moset banan eller bær i er det hotteste mellommåltidet her om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke noe spessiel kjeks til han, men han har selvfølgelig fått smake på det jeg har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så og si aldri kjeks i hus, annet enn salte kjeks i så fall. Så da har det ikke blitt til at han spiser det heller. Er ikke veldig glad i søte kjeks selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke mye. Har fått smake hos bestemor og bestefar, men det er bare en liten smule.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lille tryll er veldig glad i kjeks. Pleier å gi henne sånne grove kavli-kjeks med havre og lite sukker. Ellers er marie-kjeks en slager, men det begrenser jeg til jeg virkelig trenger å bestikke henne .. hehe ;o)

 

Leste en test på klikk angående sånne kjekser, der var hipp sine babykjeks likestilt med mariekjeks, altså ikke så veldig sunne. Er endel sukker i de nemlig. Mens kavli sine kom best utav det mtp sunnhet og sukkerinnhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å vite :-)

 

Når vi var på hotell tur fikk snuppa pannekaker og vafler..hehehe, da vi skulle få henne til å sitte rolig ved bordet..Det funka helt supert(selv om det sikkert ikke er særlig riktig:-)

Hun gomla og åt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...