sikat Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Ha fått konstatert høyt blodtrykk nå hos legen, og har fått beskjed om å ta kontakt med en gang om jeg skulle få hodepine, mye ødem, synsforstyrrelser el.l. Men nå er det jo snart helg og legekontoret her i bygda stenger kl 4 nå i ettermiddag, og ingen på vakt igjen før på mandag. Om jeg skulle få symptomer nå i helga er det da føden jeg skal ta kontakt med, eller legevakta? Må si føden er det som frister mest, ikke timesvis i kø på legevakta, men hva er riktig 'kontaktpunkt'?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 føden!!! Det har jeg fått proppet inn i skallen hehe.. så lenge det er noe du er usikker pg nå som gravid så er det føden en skal ringe til..
Corneliuss Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Ja, føden. Nå som du er så langt på vei får du lov til (og skal) kontakte de ved slike tilfeller. Uff, lykke til - og følg nøye med. Er du i tvil så må du ringe! =O)
Løvinna30 Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 ring føden du. ELLER, hvis du ringer føden, så kan de be deg om å dra til legevakta.. (så da legen har tittet på deg sender han deg til føden om nødvendig). OG de på føden sa at gravide kommer så si "først" i køen på legevakta. Så ring føden :-) de tar deg nok inn der:-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå