Gå til innhold

har dere gjordt ALT klart hjemme til den lille??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bare satt opp et stellebord...kanskje vi burde bruke kvelden på det siden jeg har termin i morgen..

men vi har alt da...bare at det ligger i esker ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja her er alt nesten klart, klær vasket og ligger klart. Senga oppe med sengetøy på. orker ikke styre med det når jeg kommer med en liten nurk hjem fra sykehuset. Eneste vi ikke har ordnet ennå er å bygge stellebordet men det skal vi gjøre til Mandag!! så får håpe hun venter med å komme til detiallefall. hehe

Skrevet

neeeei, og kjenner at jeg begynner å bli litt stessa......

Det er vår nr 2, så vi har det meste i hus, selv om det ikke har kommet på plass. Tror jeg er så rolig fordi, som sagt, alt er i hus. Men husker fra vår førstefødde at da var ALT klart! Men hadde vel bedre tid, og permtiden førtermin var mye fokus på shopping, redebyggingosv.

Det er VIRKELIG en fordel å ha alt klart, da det ikke er kjekt å stresse rundt å ordne praktiske ting, når en egentlig bare vil kose og slappe av rett etter fødselen.....

Gjest poäng
Skrevet

Hehe, nei langt i fra! Men så har jeg enda ti uker på meg, tolv hvis jeg er max uheldig :o

Har ikke kjøpt inn alt heller enda. Nå har ferien min begynt, så jeg tenker at jeg får bruke den på redebygging. Det første jeg skal er å kjøpe en kommode sånn at jeg kan ta fatt på klærne til den lille.

Skrevet

Her nærmer vi oss alt klart. Babytøy vasket og i kommode, seng redd opp, vogn klar, gjesteseng i orden til barnevakt til storesøs. Og nå står bolledeigen til heving. Fant ut sist at det var lurt å ha litt ekstra i fryseren. Folk som kommer på besøk har jo ikke med seg noe spisende lenger. Og servering "skal" man jo ordne... Har forøvrig termin om en uke.

Skrevet

her er mesteparten i hus, men er langt i fra klart.. har et gjesterom som vi mååååå bli ferdige med, for neste mandag kommer svigers på besøk.. å de skaø være her en stund... ikke har jeg bakt noe heller.. kanskje jeg burde gjøre det ? huff.. masse som skal ordnes på kort tid.. neste fredag settes jeg i gang, så burde kanskje ha ting i orden til da..

Skrevet

Det meste er vel ordnet, bortsett fra senga. Denne insisterer min mann på at han skal sette opp jeg/vi er på sykehuset. Får nesten la han gjøre det, ellers blir det vel bare baluba:)

Ellers tror jeg alt er i boks. Kommoden er "full" av håndkler og tøy. Bleier i hylla, badebalja og stellebord på plass. Vogga står ferdig redd i stua. Skulle det være noe jeg i hormontåka har glemt så får det vente til etter hjemkomst.

Lykke til alle sammen!

PS minitromsø <3 høygravid <3 : Sett svigermor til å bake! :)

Skrevet

Her har alt vært klart i 3 uker allerede.. Sikkert derfor det ikke skjer noe ;) hehe :D

Skrevet

Jeg har to uker igjen til termin, og "alt" er i hus. Vi har shoppet/arvet vogn, seng, stellebord, vippestol, reiseseng, lammeskinn og mye mer. Klær og sengetøy er vasket, og bleier, kluter, håndkler og badeolje er på plass. Stellebordet er skrudd sammen. Det som gjenstår er å montere seng og bilstol. Det er mannens jobb mens jeg er på sykehuset.

Skrevet

hehe;) kanskje jeg skulle gjort det ja ;)

Skrevet

Her er så og si alt klappet og klart.

Orker ikke tanken på å må styre med så mye når barnet er født, da skal vi bare koooose oss :)

Det eneste som mangler er vogna, men den er på tur i posten (brukt).

Har mye utstyr og klær etter dattera mi som ble født i -03.

Alt er vasket og brettet sammen, lagt i kommoden, og det som skal monteres er montert. Senga satte jeg opp i går.

Det er greit å gjøre slike ting nå som jeg har 6 uker igjen, ikke i siste liten når ting er tyngst.

Har ikke reid opp senga ennå, dette tar jeg når det er kort tid igjen :)

Deilig å kjenne at jeg har mer energi nå, herlig rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...