Gå til innhold

Tror jeg burde vært mer her inne.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg gjort unna litt hagearbeid;

jeg tynna gullerøtter

tynna redikker og fennikel

luka i alle beddene

hyppa poteter

rydda drivhuset

sådde salat hoder

Var rett og slett litt imponert over meg selv en stund!!!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss.

Jeg kjøpte 2 tomatplanter, en paprikaplante, en squashplante og en rosa pelargonia fordi dattera syntes den var så fin. Jeg synes pelargonia er pyton. Men jeg har satt alt inn i drivhylla mi, som nå inneholder det over og basilikum, oregano, gressløk, koriander og tre typer salat.

Skrevet

Nå skal det sies at det var hos min kjære far jeg jobba, men her hjemme i dag har jeg bundet opp erteplantene, luket i jordbæra og tynna gulerøtter og sådd nye sommerfuglblomster til min lille tass! ,o) Deilig med sommer og sol, og litt å holde på med!

Gjest sug lut
Skrevet

Flink du er! Luking er egentlig tilfredsstillende, i alle fall i bed. Og oppbinding tilsier jo at det gror. Tynne er jeg ubrukelig til, kjenner ikke du deg som litt morder når du gjør det?

Skrevet

Var litt skeptisk da jeg gikk løs på redikene, for der måtte jeg tynne MYE.... Men la alt fint i pappas nye kompostbinge, og da kommer det jo til nytte igjen! ;o) Nå skal det sies at jeg har et stort organiseringsbehov, så tynningen var jo litt deilig også! Rett før jeg tok frem linjalen!

Lukingen i går var HELT herlig, var uten barn og ikledd bikini(som ikke er et vakkert syn, men pappa har nok sett værre....) steikende sol, og litt faktor på ryggen! Herlig!

Ertene er sådd i krukker i år, og de tar helt av!

Gjest sug lut
Skrevet

Mener du faktisk erter, eller erteblomster? Jeg har sistnevnte og har kjøpt klatreslott til dem, en diger (to meter?) kjegle av fletta pil, og nå kan jeg nesten stå ved siden av og SE at det vokser. Utrolig fascinerende hvordan den griper seg fast med de tynne trådene sine.

Skrevet

Erter, middal liksom ;o)

Vokser så det suser det også...!

Skrevet

Middag... skulle det være!

Sitter å holder på med to ting på en gang! Det er ikke alltid lett ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...