Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Jeg er en elendig mor.. Jeg har problemer med å handle.. handlemani!! Sliter med masse regninger, en familie som er psykopater... Og truer meg hele tiden .. Nå på toppen av alt har jeg alkoholproblem ... Jeg orker ikke mer..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Å hva sier disse tilstandene om deg som mor??? Ingenting... Slutt å slå deg selv i hode å spark deg i ræva istedet!! Ring psykisk hjelpetelefon og forklar problemmet og hvordan du skal ta tak i det. Det finnes ALLTID en mulighet og det å innse at man har problemmer er faktisk det vanskeligste steget på vei... Du klarer dette og du kommer til å lære enormt mye ved å komme deg ut av det, og den erfaringen på godt og vondt kommer til å gjøre deg til et sterkere meneske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå