Gå til innhold

Jeg orker ikke mer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg er en elendig mor..

 

Jeg har problemer med å handle.. handlemani!! Sliter med masse regninger, en familie som er psykopater... Og truer meg hele tiden

..

 

Nå på toppen av alt har jeg alkoholproblem ...

 

Jeg orker ikke mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hva sier disse tilstandene om deg som mor??? Ingenting... Slutt å slå deg selv i hode å spark deg i ræva istedet!!

 

Ring psykisk hjelpetelefon og forklar problemmet og hvordan du skal ta tak i det. Det finnes ALLTID en mulighet og det å innse at man har problemmer er faktisk det vanskeligste steget på vei...

 

Du klarer dette og du kommer til å lære enormt mye ved å komme deg ut av det, og den erfaringen på godt og vondt kommer til å gjøre deg til et sterkere meneske!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...