tingeling87 Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Er det veldig vanskelig å fjerne en gammel do, for å sette inn ny? Synes ikke det virker så vanskelig, men tenkte jeg skulle høre om man må ha rørlegger for slikt arbeid..
* 5 om dagen * Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 nei,det tror jeg ikke er nødvendig. vi har byttet begge her i huset. bare husk på å slå av hovedkrana til vannet, og ha bøtte og sånn for å ta imot, om det skulle bli vannsøl...
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Det går helt sikkert greit å gjøre det selv, men jeg ville ikke tatt sjansen på det. Om noe skulle gå galt som f.eks vannlekkasje så har du et stort problem med forsikringsselskapet. Eventuelt kan dere gjøre det selv, og få en autorisert rørlegger til å kikke på det etterpå og gå god for at det holder.
To tette og ei badehette Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Ikke no' problem å gjøre det selv. Står fint forklart de de fleste "pusse opp bøker" som omhandler baderom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå