Zeke Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Lillegutt har festa seg langt og godt nede i bekknet, dette passer meg veldig bra (37,4 uker) og 3 gangs så hu trudde ikke jeg ville gå over tiden (begge brødrene kom på terminen) Så nå kan han bare komme , mer enn hjertlig velkommen skal nyte den siste dagen hjemme uten barn,elekrikere,snekkere og rørleggre før størrste tar ferie fra skolen i ettermiddag. Ha en strålende dag alle sammen.
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Vil ikke ta håpet fra deg eller noe, men var på kontroll på føden for tre uker siden, og legen der sa at det hadde ikke noe å si for når fødselen kom i gang om hodet var festet eller ikke, det var sånn de sa før. Håper indelig du slipper¨å gå over, og gjerne får litt før, men syns det er så dumt når leger og jordmødre "synser" om hvor tid det kommer til å skje, ingen kan jo egentlig vite det, og det skaper bare håp og skuffelser og lengre ventetid for oss. Har opplev dette to ganger før, og blitt kjempeskuffa når det ikke skjedde noe, så denne gangen lukker jeg ørene overfor alle "synsere", og tenker at det skjer når det skjer, er innstilt på å gå et par dager over termin. Lykke til:-)
Zeke Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Ja regner ikke med at han kommer før, men jeg håper har trua gubben med å klippe plenen hvis jeg blir lei av å gå med magen. Har liggi siden desember så dette har vært et laaaaaaaaaaaangt svangerskap å er kjempe lei av å ikke få sove riktig. Men samtidig så veit jeg at dette er siste gang jeg er gravid så nyter også sparka hans og den spise rompa.
SpongeBob Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Hyggelig innlegg:) Jeg var også hos JM denne uka, men hun mente at siden jeg har gått over med de to første blir det nok litt overtid denne gangen også... Så jeg har innstilt hodet på to uker etter termin og gjør som deg - nyter rolige dager og slapper av mest mulig så jeg skal ha litt å gå på når det blir fødsel og barseltid:)
Zeke Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2010 I dag har jeg hatt kjempe vonde kynnere, håpet at det var noe annet, men de har gitt seg Er så lei av høre : du går enda sprekkeferdig nå eller lenge igjen osv osv osv
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 OIIII så spennende da!! Jeg har og slitt noe grusomt idag med vondt i korsryggen (tak) og vond mage med masse kynnere. Er nesten 36 fullgåtte nå og gutten min ligger godt nede men ikke festa. Han er en stor gutt så jordmor skal røske i meg om 14 dgr da kroppen min ikke klarer mer og han er veldig klar i følge ul. Krysser fingre for at det skjer noe med deg de neste dagene. Stooor klem. Heldigvis er det snart over!!
Zeke Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2010 Ja håper det, er veldig klar nå kjenner jeg, vil bare bli ferdig. Gleder emg til å se han,holde han, lukte på han ,kjenne på han, stelle han osv. Er så klaaaar Ja håper vi får treffe guttene våre snart
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Ja gjett om!! Føler meg veldig klar etter 14 mnd med gravid hormoner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå