UpsyDaisy Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Er så heldig å få være fadder til datteren av ei venninne. Noen forslag til en litt spesiell gave? Hvor mye bør det koste?
yllil Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 bruktbokhandel - serien "mitt skattkammer" 500 kroner kanskje?
Guttemamma x 3 Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Hvis de bruker barnebunad (etter hvert) så er det veldig hyggelig å få ei barnesølje. Jeg har fortsatt den jeg fikk som lita. Ellers er det alltid hyggelig å få barnebestikk og -servise. Det blir mye brukt i mange år.
FrøkenSprøken Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Jeg ville sagt rundt 1000 kroner. Til våre fadderbarn har vi gitt rørospledd, sykkelsete og sangbok. Selv fikk vi bæremeis, og ble kjempeglad for den! Den har pappaen og størstegutten brukt masse! Andre fine gaver er trehjulssykkel, kniv med inngravert navn, bunadskniv dersom de er "bunadsfolk", sølje dersom det er jente. Bøker fra Astrid Lidgren o.l. Vi kommer også til å ønske oss dukkehus fra Lundby.
lille sprelle Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Den store hvite sangboka fikk vi av en fadder. Den er i daglig bruk! Selv gir jeg bunadssølv til mine fadderbarn. En knapp hvert år og til konf har jeg planlagt å supplere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå