Gå til innhold

Baby foot - flasser som bare det nå, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har brukt det og som har tykk tørr hud rundt hælene, tok det lang tid før flassingen startet der?

Nå er det kun den tynne huden som flasser.

Jeg er så "redd" for at det ikke skal flasse der slik man ser på bildene...

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Det kommer :-)

Jeg synes hele greia var bortkastet da jeg etter 1 1/2 uke fremdeles ikke hadde startet å flasse. Men plutselig så flasset jeg som en gal ;-)

Mitt problemområde var ikke hælene men stortærne. Har skikkelig hard og tørrhud på stortærne. Nå er de babymyke og ser helt "nye" ut.

Har kjøpt til gubben også men han er litt mer skeptisk, men han skal :-)

Skrevet

Åhhhhh det var godt å høre :)

Jeg har på stortærne også, men hælene er verst, og der er det altså ingen tegn en gang.

Hehe jeg fikk litt "sjokk" i morges i dusjen. Jeg har ventet på at det skulle starte, har studert og gransket, men ingenting har skjedd. Før i morges! Så litt flassing på siden av stortåa, og da kikket jeg under foten. Hehe det så ikke så delikat ut kan man si... ;)

Skrevet

jeg tok denne kuren for halvannen uke siden og har hittil bare småflasset litt.. Godt å høre at det fremdeles kan skje ting.. ellers blir jeg skuffet altså..

Skrevet

Jeg var skeptisk og syntes ikke jeg flasset så mye, og det som kom var liksom på den tynne huden som du sa. Og jeg må innrømme at jeg faktisk ikke har sett at det flasset på hælen i det hele tatt!

Men føttene er babymyke og har vært det i to uker. Jeg smører med fotkrem hver kveld for å prøve å opprettholde resultatene så lenge som mulig!

Skrevet

Åi der startet flassingen på hælene også!! Eller i hvert fall på den ene :)

Men det er bare det ytterste tynne laget av hud som går bort, ikke all den tykke huden. Er det slik dere andre også har opplevd det?

Skrevet

Jeg har også veldig tykk hud på hælene, som er tørre og sprekker opp osv. Brukte Babyfoot for en drøy uke siden, og har flasset og fått myk hud ellers på foten, men den tørre tykke huden på hælene er nesten like ille som vanlig. Tviler litt på at den blir noe bedre også, og er litt skuffet over det da men..

Skrevet

Det kan se ut som om det er slik det blir her også. Kjipt :(

Jeg hadde vel for høye forhåpninger til dette.

Men foten ellers ser ut til å bli bra:) Så får jeg bare file som en gal så blir vel hælen også bra :)

Skrevet

Hvordan har dere blitt nå? Blitt kvitt den harde huden? Mine føtter er fremdeles veldig bra de, altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...