Gå til innhold

svangerskapskurs ved sus

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

noen som vet hvilket nr en skal ringe får å booke svangerskapskurs på sus???

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt*

Det lurer jeg og på! :)

Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke helt sikkert altså, men ring jordmortjenesten eller jordmoren din og få dem til å ordne det for deg.

Jeg tror forresten ikke de har svangerskapskurs nå i sommermånedene, men for all del, jeg bare svarer uten å egentlig vite...

: )

Skrevet

Sus er stavanger sant? Forvilla over alle forkortelser ;p Har en liste her jeg fikk av jordmor:

Den norske jordmorforeningen - lørdagskurs en gang i mnd (ikke juli). Påmelding: 97140717 man-fre kl. 17-20 (700 kr per par, enkel lunsj)

Norsk sykepleierforbund, Jordmorforbundet - lørdagskurs en gang i mnd. Påmelding: 99107665 man-fre kl. 17-20 (700 kr per rar, enkel lunsj)

Mamma snart, v/ jordmor Lillian Manger Rørosgaard - helgekurs, kveldskurs over 2 kvelder m teori, film og omvisning føde/barsel. se: www.mammasnart.no - tlf: 45208001 (1100kr per par)

Mama Stork - se www.mamastork.no for alternativene

Har ikke gått på noen av disse selv, men dette var lista jeg fikk av jordmor =)

Skrevet

jordmoren min ga meg bare nr t sv.kurs for enslige, men faren vil jo ver me han og selvom vi ikke er sammen akk nå...

ja fikk den lista jeg åg men dt er ikke nr til noen på sykehuse slik jeg har forstått det :(

hmmmm...

Skrevet

De har vel alle kontakt med sykehuset har de ikke? Er det noen spesiell grunn til at det må være sykehuset om jeg kan spørre?

Skrevet

når en går på sv.kurs på sygehuset får en også omvisning på føden osv.

er ikke alle som ar tid til det når en er på innskrivinga å eg har kjeempe lust på den omvisningen, hehehhe...

Skrevet

Da ville jeg tatt kontakt me mammasnart, de hadde omvisning vaffal.. Ellers ville jeg hørt med jordmorforeninga hva de praktiserer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...