Gjest Morn du Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Jentene i klassen til datteren min- de er i 8-9 års alder- synes han er fantastisk;)
Villa Perlesukker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Jeg er over tretti og synes han er helt super. Visste du at han har ufattelig humor. Jeg jobbet som flyvertinne i KLM for noen år siden og hadde han ombord. Jeg lo hele veien fra Italia til Amsterdam. Vi sang og lo hele veien. Vet ikke om han kommer til Norge men om han gjør det skal jeg dit Liker han godt!
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Jeg er 25 å han er nydelig! Kjekk og ikke minst en flott stemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå