Gå til innhold

Noen som ikke har et liv her inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mange som skriver mye mer enn de på lista gjør. De på lista signerer med nick og det er forskjellen siden anonyme innlegg ikke teller med

Skrevet

Heldigvis er ikke jeg på lista:P

Skrevet

Samme faen det, da! Det er jo snakk om opp i flere hundre innlegg over en 14 dagers periode, for svingende! SYYYYKT!

Skrevet

FEIL! Anonyme teller med!!!

Skrevet

Jeg har ikke spesielt mye liv om dagen, så ble litt skuffa over å bare være på 13.plass. Må tilbringe mere tid her inne den neste uken.

Skrevet

Blir fort noen innlegg om man havner i en interessant tråd og tiden løper av gårde en ettermiddag man kjeder seg mens babyen ligger til lading;)

Skrevet

Du anni 23.50,anbefaler deg å gå inn på ris og ros,der ser du at webmaster sier at det gjelder ikke når du trykker anonym knappen!

Skrevet

Tja, den som er øverst på listen har skrevet i snitt 23 innlegg per dag. Det tar kanskje ett minutt, opp mot 2-3 hvis det er litt langt, å skrive et innlegg. Man kommer lett opp i tyve innlegg daglig om man titter innom DiB nå og da i løpet av en dag, uten at det betyr at man ikke har noe liv.

Skrevet

Jeg var ikke på lista i det hele tatt, hrmpft! Får skynde meg å legge inn masse innlegg før vi flytter og internettet går ned

Skrevet

Trenger ikke sitte lenge her inne for å legge inn så mange innlegg/svar. Har sittet her 10 min og allerede kommentert 15 stk.

Skrevet

steike.. høyere oppe enn jeg trodde

men så er jeg natterangler, og kverulant =P

Skrevet

Men det som enda verre er:

17 mai 2007 lå jeg øverst på begge listene. Snakk om å ikke ha noe liv da. Vet ikke hva som er verst jeg, at jeg toppet begge listene på nasjonaldagen, eller at jeg husker det nå så lenge etterpå.....

:oD

Skrevet

Annonym teller o, for jeg er kun her, og kun vært her siste 5mnd

Og jeg er høyt på begge listene

Skrevet

Jeg eier ikke liv for tiden. Skikkelig labert. Så ille at jeg ikke er blant topp ti på dib en gang, ha ha.

Skrevet

Ja, enig. Anonym teller. Jeg prøvde det ut for litt siden, la inn voldsomt mange innlegg her på anonym, og hadde ikke signert ett eneste innlegg på mange mnd. Da kom jeg på topp ti.

Skrevet

Anonym teller ikke, jeg burde vært på lista hvis de hadde telt for å si det sånn.

Gjest Tale30
Skrevet

Syns du virkelig at det er så mye med 100-150 innlegg i løpet av en to ukers periode? Skriver du veldig sakte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...