Gå til innhold

tidlig UL


Maibaby:)

Anbefalte innlegg

jeg var hos legen idag, og han sa at jeg kunne komme tilbake neste uke så kunne vi ta ultralyd, da vil jeg være 7 uker på vei. Hva klarer man å se så tidlig? har noen andre fått tilbud om så tidlig UL?? dette er min første graviditet, og jeg spurte ikke om å få UL en gang. han sa bare at det kunne være kjekt å se :) er jo enig der da!!! jeg har vært delvis sykemeldt den siste tiden pga stress, kan dette være grunnen til at jeg får så tidlig UL, eller er det vanlig? noen som vet?? nyskjerrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettop vært på UL, er rett rundt uke 7 i følge målingene der. Fikk se et hjerte med sterke slag, fikk også hører hjertelyden...helt perfekt :)

Jeg får tidlig UL pga en del blødninger. Skal tilbake neste uke, da er jeg vel rett rundt 8 uker, og så tilbake uke 12 er den foreløbige planen :)

Han har helt rett han legen din, det ER veldig kjekt og se, og ikke minst utrolig beroligende.

 

Lykke til og kos deg du med UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL idag er 5+2 så så bare en fostersekk :) Så tilbake om 14 dager for å høre om hjerte banker:) Veldig beroligende med UL ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glede meg og grue meg ;) håpe alt står bra te inni magen ;) hadde dåkk innvendig eller utvendig UL? legen min meinte at han skulle klare å se det med utvendig, er skikkelig spent på om det går!! blir nok mer virkelig når du ser at det faktisk er et hjerte som slår der inne!!!

 

Så kjekt at du fikk se et bankende hjerte ;)

håper UL har en beroligene effekt på meg og!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde innvendig UL, han sa han måtte vente til uke 12 for å se noe skikkelig med utvendig UL. Men han legen jeg gikk til når jeg gikk med storebror brukte utvendig UL ganske tidlig og da så jeg så vidt et bankende hjerte.

I dag ble det tatt litt målinger osv, og da er det nok mye lettere med innvendig UL fordi spiren ligger ganske langt nede.

 

Er alt bra med spiren din så vil du nok puste ut minst ti hakk, det er noe veldig terapautisk ved det synet. og du....forbered deg på en helt vannvittig nyforelsket følelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen min prøvde med utvendig UL men da så vi fint lite gitt :) Men utstyret var gammelt og sånn så kan være derfor.. Idag hadde jeg innvendig UL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...