"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 jeg fikk satt inn p -staven 25 mai og etter to dager startet blødningene. de går mye opp og ned. har vært en dag nå nettopp uten blødning. noen flere som har hatt det slik? noen emd gode erfaring til tross for en del bløding i starten?
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 jeg måtte ta den ut pga jeg ble helt forstyrret, mentalt! Jeg fikk ekstremt humørsvinging, og begynnte å hallusinere.. ikke for å skremme men veldig mange har jeg hørt hadde samme bivirkninger.. Så hadde jeg 4 uker blødning i begynnelsen... Fikk også fettkuler i brystet.. Var helt grusomt.. for meg ihvertfall
"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 merker faktisk selv at jeg er mer "ustabil" selv. humøret svinger noe til de grader og er umettelig på mat og snopesyk konstant. ble slik da jeg var gravid og dagen før mensen, men nå er jeg slik heletiden. håper det endrer seg. gått snart 4 uker. håper blødningene gir seg snart da:S
Marbella Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Hadde også 4 uker med blødning også to år uten blødning, men så foss blødde jeg i 1-1,5 mnd, som i at legen tok kontakt med gynekolog på sykehuset og fikk noen råd hva det kunne være- men det var en helt normal bivirkning, men da tok jeg den ut. Når vi diskuterte prevansjon på 6 ukers kontrollen var ikke p-staven et alternativ, legen min anbefalte den ikke fordi mange sliter med blødninger hele tiden. Nå skal jeg på sykehuset og få satt inn hormonspiral fordi det er ingen leger som klarer og sette spiral inn rett på meg.....av en eller annen grunn....sist ramlet den ut.....men jeg klare snart ikke mere hormoner:)
serin@ Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Jeg blødde nesten hver dag i 3 mnd, så sluttet blødningen og kom aldri igjen. Veldig fornøyd, ingen bivirkninger som jeg kan huske nå. Tok den ut i høst og fikk min først mens i april/mai, så tar en stund før en er i lage igjen, men det gjelder vel alle typer prevansjon.
"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2010 uff håper jeg ikke blør i 3 mnd. dette er jo verdens beste prevensjons metode:S hehe
LadyLuck & Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Min har vært stabil helt til de tre siste mnd (har disse tre mnd tre dger på, en dag av, to dager på, en dag av, tre dager på, så tre uker til neste gang, samma da å, tre på, en av, tre på osv..) Men legen mente det var gr rask vekt nedgang, og at det ville stabilisere seg når jeg ikke gikk ned så mye av gangen
"spire nr 2 i magen" Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2010 klarer ikke bytte nick:S hvordan gjør jeg det?
rosa og en blå Skrevet 17. juni 2010 #10 Skrevet 17. juni 2010 Hei har hatt den nå snart i 3 år. BLÆÆ har hatt den KUN fordi eg ikke klarer å huske tabeletter og vil ikke putte noe inni der. men har hormon svinginger hver dag, vektøking på 7 kilo kom kjapp. (har alltid lyst på snop,) Skal ta den ut. men vet ikke hva annet eg vil bruke. men merker at eg ikke orker desse hormonene lenger. når det gjelder blødninger, så har eg hatt max 4 mnd fri. siste hal året har eg hatt mensen i 8 dager, så går det 14 dager før eg får nye 8 dager. so no skal den UT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå