Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg vil bare fortelle dere noe.. Hvorfor dagen deres går til helvete, eller hvorfor det er så vansklig å gå ned i vekt... Jeg pleide å være en av de menneskene som fokuserte på de negative tingene i livet, samfunnet er sånn desvere idag at man skal fokusere på de dårlige tingene.. Dagen din går til helvete, fordi du har bestemt det på fohånd eller velger å fokusere som forsterker det negative.. Det er bevist at om man fokuserer på det positive, blir alt mye lettere og det er ikke noe poeng i å trøkke seg ned egentlig.. Hva er poenget med å være fæl med andre? Hva er poenget med å ha det jævlig når man kan ha det godt? Hva kan DU gjøre med det? Du styrer din egen lykke.. Hilsen Guru meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå