Gå til innhold

Til alle negative mennesker :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg vil bare fortelle dere noe..

 

Hvorfor dagen deres går til helvete, eller hvorfor det er så vansklig å gå ned i vekt... Jeg pleide å være en av de menneskene som fokuserte på de negative tingene i livet, samfunnet er sånn desvere idag at man skal fokusere på de dårlige tingene..

 

Dagen din går til helvete, fordi du har bestemt det på fohånd eller velger å fokusere som forsterker det negative..

 

Det er bevist at om man fokuserer på det positive, blir alt mye lettere og det er ikke noe poeng i å trøkke seg ned egentlig..

 

Hva er poenget med å være fæl med andre? Hva er poenget med å ha det jævlig når man kan ha det godt? Hva kan DU gjøre med det?

 

Du styrer din egen lykke..

 

Hilsen Guru meg!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...