Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hos frisøren i dag, klippet og stripet. Digg!

Er ganske fornøyd, men på siden av hodet ser man tydelig en "kant" det hun har klippet litt feil eller skeivt. Det er kun synlig når jeg har brukt rettetang (noe jeg gjør to/tre ganger i uka).

Spørsmålet mitt er om jeg må få en ny time for å rette opp dette eller om jeg bare kan stikke innom? Går ut i fra at det ikke koster meg noe!?

Noen som har gjort dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har klage en gang, da ble det skjevt. Stakk bare innom en dag eller to etterpå og fikk det rettet opp med det samme. Fikk en beklagelse, og betalte selvsagt ingenting.

Skrevet

Jeg har også måttet inn ei gang og det tok de fint.. Kan vel skje feil i dette yrket også slik som i alle andre yrker? Sa bare at jeg følte det var skjevt og om hun kunne se på det.. Har snakket med flere frisører som er venninner, og de er jo selv kjempenøye på håret sitt så de har vaffal forstått det når jeg sier at jeg har sagt ifra..

Skrevet

Du har kjøpt en tjeneste å har rett til å klage om du er misfornøyd. Tror ikke det blir noe problem. Stikk innom å si det som det er! Du er fornøyd men det er et hakk på siden der som må være feil. Er du hyggelig å grei er nok de det samme å retter opp kostnadsfritt:)

Skrevet

Du har rett til å klage på det. Jeg ville gjort det.

Har klaget en gang, var ikke noe problem :-)

Skrevet

Det gikk så fint atte:) Dama var så glad for at jeg kom og sa ifra. Hun så det klart selv og gjorde seg veldig flid i dag. Betalte ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...