Gå til innhold

Hjelp damer!!! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Skal på stort jubileumsfest i morgen med rød løper og masse bra:-), og må ha "pent antrekk" på meg..

 

Jeg spurte for noen uker siden om jeg skulle gå med en laaang marimekko kjole, sort og hvit, men synes stoffet på kjolen er "billig" siden den ble solgt på h&m.. Og litt "avslappende"

 

Tenker jeg kanskje burde gå med en classy svart kjole eller noe lignende? med clutch??

 

Vet ikke hva jeg skal gå med rett og slett :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var da en fin kjole. Hvis den sitter bra på deg er den absolutt passende. Men pass på tilbehøret - som vil være avgjørende for om det ser eksklusivt eller vanlig ut.

 

Skoa må være høye, men ikke så høye at du ikke kan gå pent på dem.

En eksklusiv veske, ikke for stor

Et skjerf/sjal/bolero som matcher veske og sko.

 

Det går an å gå for full kontrast, f.eks knallrødt tilbehør, eller mer nøytralt i hvitt eller sort.

Skrevet

 

Feks rød lebestift,neglelakk?? huff..

 

Jeg kan gå med armbånd?

 

Har langt blondt hår tenkte enten sette det opp eller krølle det litt sånn "sommerkrøller"

 

Den sitter veeeldig fint på meg :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...