Gjest Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Å handle inn til babyen? Om man kommer over ett skikkelig kupp feks, hva er for tidlig?
Snuskomrusk Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg ville sagt før barnet er unnfanget Kjøpte selv den IKEA sengen som var på tilbud til under halv pris når jeg var i uke 10, rett og slett fordi det var et kupp! Men har en samboer som mener vi kan vente med alt av baby innkjøp til slutten av svangerskapet, men hvem vet om formen min holder seg like bra så lenge? Liker å bygge rede jeg da
lin76 Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Ingen fast regel på dette, vel? Nokon startar handlinga den dagen testen er positiv, andre ventar til permisjonsstart i niande månad... Er det skikkeleg kupp på gang, ville eg handla sjølv om det er tidleg. I aller verste fall, om ein skulle miste, blir ein jo mest sannsynleg gravid igjen, og då kan tingen brukast då. (men ville jo ikkje akkurat gått bananas i rosa kjolar før eg visste kjønn, då ;-) )
doble<3<3 Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Selv hadde jeg vel litt før uke 12, men er glad jeg ikke hadde mye.. Fikk nyheten om at det var tvillinger der inne og er glad jeg ikke hadde kjøpt vogn blant annet.. Resten er det vel bare å kjøpe to av i så tilfelle.. Hvis man handler tidlig ville jeg også kjøpt en del nøytralt, bare for å være på den sikre siden.. Hadde litt klær før uke 12, men ekspanderte jo når familien fikk høre det var to de kunne shoppe til ;p Husk at mange ønsker å kjøpe til dere også, og plutselig dukker det opp mer enn du hadde trodd.. Her i huset er nesten alt sponsa av besteforeldre, og de bare elsker å handle ser det ut som ;p Tenk over hva du virkelig trenger før du kjøper, jeg måtte bruke lang tid på både vognvalg og bilstoler.. Men nå er jo jeg superkresen da ;p Kos deg med shoppinga =)
Gjest Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Er uke 8+1 i dag og kom over en veldig billig vogn skjønner dere. Får tenke litt på det
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Vi handlet det første når vi hadde vært på ordinær UL
Dette er lykken på jord! Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Jeg kjenner følelsen din. Hvis du virkelig dør etter den vogna, så synes jeg du skal kjøpe den. MEN ikke bli for glad i den sånn med en gang. Kjøp den, og sett den på gjesterommet hos foreldrene dine eller noe. Eller i boden. Da vil det være enklere å ta et par bilder av den og legge den ut på finn.no om det skulle skje noe og dere ikke blir gravide igjen med en gang. Sist kjøpte jeg noen få små ting fra uke 12. Nå er jeg 9 uker på vei ( i morgen) og har ikke kjøpt en ting. Kommer nok til å vente en god stund med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå