Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn fra før av på nå 16 mnd. Da jeg var gravid da var jeg 100& sikker på at jeg ville vite kjønnet.. Er ikke fullt så sikker denne gangen..

Hva venter dere gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg ventar gutt nummer to.

Har motsett erfaring av deg. Sist skjulte babyen seg på ul'en, så me fekk ikkje vita kjønn sjølv om me ønska det. Denne gongen var det ikkje så viktig for oss, men lillebroren låg og sprika med beina og vifta med stasen så det var omtrent umulig å sjå det også om ein ville :-)

Skrevet

Venter jente sier jordmor. Jeg vet ikke helt. Jeg vet vi så kjønn veldig godt. Jeg vet jeg ikke så hverken pung eller tut slik som hos de to guttene mine jeg har fra før... Vet jeg så 3 "berømte" streker, men er redd for å kjøpe inn masse fine jentekjoler osv, også dukker det en tut opp likevel!

Skrevet

her kommer gutt nr 2 :-)

Skrevet

Jeg er nå 17 uker på vei og jeg visste kjønnet forrige gang men jeg syns det er litt mer spennende å ikke vite det denne gangen her.. Jeg tenker litt sånn at "en gave er ikke så spennende når man vet hva man skal få" :P Men ja jeg er også litt at forberedelsesmessig så hadde det vært greit å visst hva vi får. Men vi får se hva det blir til, sålangt mest sannsynlig vet vi det ikke :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...