Gå til innhold

kynnere eller rier?? eller veer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjenner man forskjell på kynnere og veer eller rier?? Rier og veer er vell kanskje det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det jeg har skjønt så er ikke kynnere vonde men det er rier/veer...

38uker i dag og jeg kjenner ikke til noe som helst,så skal ikke være høy i hatten men mener det var slik

Skrevet

Jeg har hatt noe mensenmurring og innbiller meg at det er det de kaller kynnere. Men ikke helt sikker. hehe. Ikke lett, men man vet vell kanskje bare hva som er hva når tiden er inne kanskje.

Skrevet

stor mulighet for det ja.. derfor skal ikke jeg si noe sikkert.. hehe..

jeg kjenner ikke til kynnere annet ann at magen blir hard her...

Skrevet

Hehehe, har akkurat hatt en diskusjon med meg selv på dette her.

Sitter her med sterke kynnere som kommer med 5-10 min mellomrom og har gjort det i 3 dager nå. Herregud, så sliten en blir. Murringer også, men ingen svimeferdige tak. Så aner desverre ikke

Skrevet

Jeg har bare hatt kynnere (førstegangs) så jeg vet ikke hvordan rier er. Men har forstått det slik at de minner veldig om kynnere, så om du har "kynnere" som kommer regelmessig så er det stor sannsynlighet for at det er rier. Kynnere kan også være litt vonde, det er vertfall mine :P Hele magen blir hard, jeg kan se at livmora strammer seg og buler mer ut! Og det gjør vondt og kan være slitsomt. Men så lenge de ikke er regelmessige så frykter jeg ingenting :)

Skrevet

kynnere er lette rier på en måte.. kynnere kan komme ofte om man ikke har fått i seg nok vann foreksempel. kynnere skal gi seg om man legger seg ned og slapper av og drikker litt kaldt vann. gjør det ikke det så kan det hende at riene har startet. med mine 3 har jeg hatt oppvarmings rier i 3-5 dager før fødsel de kan være slitsome og vonde men er ikke skikkelig regelmessige. men er riene regelmessige med 10 min mellomrom og holder seg der litt så er det på tide og ringe føden og snakke med dem. engang ned til 5 eller 3 min og så opp igjen på 10 så er de jo ikke regelmessige.men mann kjenner det når veene setter igang de er vondere for de fleste i hvertfall.

Skrevet

Tusen takk for alle svar=)=)

Skrevet

Rier og veer er det samme ja :)

Skrevet

Kynnere kan vel beskrives som svaaake rier. Det går ut på samme greia, på en måte. Her har jeg visst noe som heter "modningskynnere" og det er TAK i skjeden min! Utrolig ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...